بهاباد :سرویس یادیاران :حاتمی -یزدفردا :شهدا هنرمندترين مردم عصر خود بودند که کارهاي نشدني را شدني و ناممکن ها را ممکن کردند. «شهدا هميشه هنرمندترين مردمان هستند» و چه هنري بالاتر از زيبا زندگي کردن، زيبا ديدن و به زيباترين شکل پر کشيدن؟ پاسخ اين پرسش را در زندگي هر شهيدي که مطالعه کنيم خواهيم يافت، آنان زيبايي را انتخاب کردند و نتيجه اين انتخاب هم اين بود که از سوي خداوند براي شهادت انتخاب شوند .

سردارحاج کاظم میرحسینی-سرداررحیم صفوی-سرداراکبرفتوحی-سردارشهیدسیدمحمدابراهیمی


از راست :سردارجعفری فرمانده سپاه پاسداران-سردارشهیدسیدمحمدابراهیمی-سردارمیرحسینی


از چپ:سردارشهیدرفیعیان-سردارشهیدسیدمحمدابراهیمی


از راست:سردارشهیدسیدمحمد ابراهیمی-سردارحاج کاظم میرحسینی-سردارشهیدحسن انتظاری


سردارشهیدحسن انتظاری-سردارشهید حاج ابراهیم جعفرزاده(دومین فرمانده تیپ 18الغدیر)

قسمتی از وصیت نامه شهیدجعفرزاده:

« امیدوارم شهادت ما مقارن با رضای حق و نصر اسلام و شکست کفر باشد. شما را به اطاعت از اولی الامر امام روحی له الفدا و جانبازی در راه اسلام سفارش می‌کنم. در صورت توفیق شهادت و نیل به فیض الهی، از شما تقاضا دارم وحدت بین خویشان و بین خودتان را حفظ کنید. امام و روحانیت اصیل را در صدر قرار داده و با عمل صالح خودتان ثابت کنید چگونه رهرو پیامبر، علی و فاطمه و ائمه معصومین (ع) هستید.

 


ازراست:سردارشهیدسیدرسول اشرف-سردارشهیدحسن انتظاری-سردارشهید خلیل حسن بیگی -سردارشهیدسیدمحمدحسینی


از راست نفراول:سردارشهیدخلیل حسن بیگی-نفرآخر:سردارشهیدحسن انتظاری

قسمت‌هایی از وصیت‌نامه شهید خلیل حسن بیگی:

«مادرم، پدرم، همسرم و ای خواهرانم .... دنیا فناپذیر و مرگ در پی همۀ شماست. بکوشید تا کوله‌باری پر از معنویت بر دوش داشته باشید تا مرگ را استقبال کنید.

از شما می‌خواهم، مانند دیگر خانواده‌های شهدا، صبور باشید. آنقدر نامه‌های شهدا را خوانده‌ام و آنقدر مصاحبه خانواده‌هایشان را گوش کرده‌ام که دیگر از زنده‌ماندن خود خجالت می‌کشم.

... از شما می‌خواهم در عزای من، مشکی نپوشید و حتی‌الامکان شاد باشید. از گریه‌کردن جلوی نامحرم خودداری نمایید ... و از کینه و دورویی بپرهیزید.»

 

بقیه یادگاران سرافراز را شما به ما معرفی کنید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا